ŞUBAT AYI, NARENCİYE TANITIM GRUBU İÇİN, FRUIT LOGISTICA AYI.

Narenciye ihracatında ülkemizin yeni olanaklar ve yeni pazarlar ile tanışmasına, var olan pazarlarda ticaret hacminin artması için etkinliklerine devam eden, Narenciye Tanıtım Grubu, dünyanın en prestijli yaş meyve sebze fuarlarından, Berlin, Fruit Logistica Fuarı’na, bu ayın başında (3-5 Şubat), Akdeniz Yaş Meyve Sebze İhracatçıları Birliği’nin 13. kez gerçekleştirdiği milli katılım organizasyonu kapsamında dahil olmuştur.

 

Narenciye Tanıtım Grubu 119 m² Standı İle Fruit Logistica’da.

Toplam 116.000 m² kaplı alanda gerçekleştirilen ve 130 ülkeden 65.000 ziyaretçinin katıldığı Fruit Logistica fuarında Türkiye’den bireysel ve milli katılım olmak üzere 42 firma katılımcı olarak bulunmuştur. Narenciye Tanıtım Grubu 119 m²’lik standı ile Türkiye Pavilyonu HALL 1.1. de ihracatçılarımıza, katılımcılara ve ziyaretçilerin hizmetine sunulmuştur.

 

Sektörün Nabzı Tutuldu

Fruit Logistica Fuarı, Almanya’nın Türkiye için önemli bir pazar olmasının yanı sıra dünyanın birçok yerinden yaş meyve ve sebze sektörünü temsilen gelen katılımcı ve ziyaretçileriyle iş ilişkileri kurma olanaklarının sağlanabileceği ve sektörle ilgili son eğilimlerin yerinde takip edilebileceği önemli bir organizasyon olmuştur. Diğer taraftan Fuar, küresel yaş meyve sebze ticaretinde önemli yeri olan Türkiye’nin değişen ve artan tüketici taleplerine cevap verebilmesi ve kendisini tanıtabilmesi için çok iyi bir fırsat olmuştur.

 

Türkiye Milli Katılım İle Temsil Edildi

Yaş meyve sebze sektöründeki üretim olanakları, dünyanın birçok ülkesinden talep bulan kaliteli ürünleri ve uluslararası alandaki rekabetçi yapısıyla bu sektörün başta gelen ülkelerinden biri olan Türkiye, 47 Milyon tonluk meyve-sebze üretimiyle yaş meyve-sebze sektörü üretiminin daha fazlasını ihracata yönlendirmek, kendisine yeni fırsatlar yaratabilmek için FRUIT LOGSTICA gibi sektörün kalbinin attığı bir fuarda, Milli Düzeyde gerçekleşmiş başarılı bir katılım gerçekleştirmiştir.