FRUIT LOGISTICA 2015 ULUSLARARASI MEYVE, SEBZE TİCARET FUARI 4-6 ŞUBAT 2015 BERLİN - ALMANYA

Narenciye Tanıtım Grubu, Almanya'nın başkenti Berlin'de 4-6 Şubat 2015 tarihleri arasında düzenlenen FRUIT LOGISTICA 2015- Uluslararası Meyve, Sebze Ticaret Fuarı'na, Türkiye'nin milli katılım organizasyonunu 12. kez düzenleyen AKDENİZ İHRACATÇI BİRLİKLERİ (AKİB) Genel Sekreterliği çatısı altında 119 m2 özel tasarım stant ile katılım sağlamıştır. Narecniye sektöründeki üretim olanakları, dünyanın birçok ülkesinden talep bulan kaliteli ürünleri ve uluslararası alandaki rekabetçi yapısıyla bu sektörün başta gelen ülkelerinden biri olan Türkiye yaklaşık 3,6 Milyon tonluk narenciye üretimini giderek artan bir trendde ihracata yönlendirmek, ve Türk narenciyesine yeni fırsatlar yaratabilmek için Narenciye Tanıtım Grubu çatısı altında FRUIT LOGISTICA gibi sektörün kalbinin attığı bu önemli fuarda yerini almıştır.

Toplam 110.000 m2 kapalı alanda gerçekleştirilen sektöründe Avrupa'nın en büyük, dünyanın ise sayılı yaş meyve sebze fuarlarından olan ve 141 ülkeden 62.000 ziyaretçisi bulunan FRUIT LOGISTICA fuarında ülkemiz bu yıl toplam 895m²'lik alanda taze meyve, sebze, narenciye, organik meyve-sebze ve paketleme sektöründen 29 firma ile temsil edilmiştir.

Ziyaretçilerin çoğu yeni iş bağlantıları gerçekleştirmek, yeni tedarikçiler bulmak, yeni ürünleri görmek ve piyasaya ilişkin bilgi toplamak amacıyla fuara ziyaret gerçekleştirmiştir. Ziyaretçiler genel olarak meyve sebze üreticileri, ithalat-ihracat firma temsilcileri, toptan ve perakende satış sektöründen temsilcilerden oluşmaktadır.

Yaklaşık 110.000 m² kapalı alanda gerçekleştirilen fuarda; yaş meyve sebze, kuru meyveler, kabuklu meyveler, baharatlar, organik ürünler, taze kesilmiş hazır meyveler, bitkiler, çiçekler, paketleme-etiketleme makineleri, paketleme malzemeleri, dondurulmuş meyve-sebze ve baharatlar, tohum ve fidanlar, kalite kontrol sistemleri, soğutma-ürün izleme sistemleri, meyve sebze işleme-yıkama sistemleri, vb. sergilenmiştir.

Fruit Logistica Fuarı, Almanya'nın Türkiye için önemli bir pazar olmasının yanı sıra dünyanın birçok yerinden yaş meyve ve sebze sektörünü temsilen gelen katılımcı ve ziyaretçileriyle iş ilişkileri kurma olanaklarının sağlanabileceği ve sektörle ilgili son eğilimlerin yerinde takip edilebileceği önemli bir organizasyondur. Diğer taraftan Fuar, küresel yaş meyve sebze ve özellikle de narenciye ticaretinde önemli yeri olan Türkiye'nin değişen ve artan tüketici taleplerine cevap verebilmesi ve kendisini tanıtabilmesi için iyi bir fırsattır. Narenciye Tanıtım Grubu, fuara stantsız katılan firmaların ikili görüşmelerini yapabilmesi için imkan sağlamış, tanıtım faaliyetlerini desteklemek adına 2500 adet Turkish Citrus logolu sırt çantası, içinde Narenciye Tanıtım Grubu tanıtım yazısı ve narenciye ihracatçısı Türk firmalarının listesi olan 5000 adet logolu usb disk dağıtılmış, günlük 100 lt taze sıkılmış portakal suyu ikram edilmiş, limon ve narenciye aromalı cezerye sunumu yapılmış ve fuarın ikinci günü NTG standında kokteyl düzenlenmiştir.

GALERİ